ΟΛΙΓΑΠΟΛΑΠΟΛΛΑΠΟΛΙΓΑ
...ένα e-περιοδικό ποικίλης ύλης, που έχει ως σκοπό να εντοπίζει ό,τι αξιόλογο, πρωτότυπο ή και παράξενο υπάρχει στο διαδίκτυο,
όπως και να εμπλουτίζεται διαρκώς με τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τους προβληματισμούς μας για την ζωή και τον κόσμο μας γενικότερα...

3 προβλήματα ...6 λύσεις!

Πρόβλημα 1: 
 Όταν η NASA άρχισε να στέλνει αστροναύτες στο διάστημα, αυτοί ανακάλυψαν πως οι στυλογράφοι  δεν δουλεύανε με βαρύτητα μηδέν, αφού η μελάνη δεν κατέβαινε για να γράψει...

Λύση A:
 Μετά από 6 χρόνια και με κόστος 12 εκατ. δολάρια έφτιαξαν ένα στυλογράφο που δούλευε: κάτω από μηδέν βαρύτητα, ανάποδα, μέσα στο νερό, σε οποιαδήποτε επιφάνεια και σε θερμοκρασίες από πολλούς βαθμούς υπό το μηδέν μέχρι τους 300 βαθμούς Κελσίου.

 Λύση B: 
Και οι Ρώσοι; Τι έκαναν; ...Χρησιμοποίησαν μολύβια!


Πρόβλημα 2:
 Μια πολύ μεγάλη εταιρεία καλλυντικών στην Ιαπωνία δέχθηκε παράπονα από κάποιον πελάτη που αγόρασε ένα κουτί με σαπούνι που είτανε όμως άδειο...


  Αμέσως το πρόβλημα εντοπίστηκε στο αυτόματο σύστημα μεταφοράς των κουτιών από το πακετάρισμα στο τμήμα αποστολής. Για κάποιο λόγο, ένα άδειο κουτί μπορούσε να περάσει με το υπάρχον σύστημα. Οι υψηλά ιστάμενοι ζήτησαν απο τους μηχανικούς της εταιρείας την άμεση και πιο αποτελεσματική λύση.

Λύση A:
 Αμέσως πέσανε με τα μούτρα στη δουλειά και φτιάξανε μια ανιχνευτική μηχανή ακτίνων Χ με οθόνες υψηλής διαύγειας που τις προσέχανε δύο άτομα και βλέπανε μη τύχει και περάσει κανένα κουτί άδειο.

Λύση B:
 Όταν το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε μιά μικρή εταιρεία, η διεύθυνση δεν μπλέχτηκε με ακτίνες Χ, ρομπότ, ηλεκτρονικά κτλ. Αγόρασε έναν ισχυρό ανεμιστήρα και τον τοποθέτησε έτσι, ώστε τα κουτιά να περνούν από μπροστά του. Όσα από αυτά είτανε άδεια έβγαιναν από την γραμμή παραγωγής....πετώντας!
  





Πρόβλημα 3: 
 Ένας ιδιοκτήτης αλυσίδας ξενοδοχείων πολυτελείας ταξίδεψε στις Ινδίες, σε μιά πόλη που την είχε επισκεφθεί δύο χρόνια πριν και, επίσης, κατέλυσε στο ίδιο ξενοδοχείο, που είτανε κατώτερης κατηγορίας από τα δικά του. Η υπάλληλος υποδοχής τον καλωσόρισε χαμογελαστή, λέγοντας: ''Καλωσήρθατε και πάλι, κύριε! Τιμή κι ευχαρίστησή μας να σας ξαναδούμε στο ξενοδοχείο μας!''
  Τρομερά εντυπωσιασμένος από την υποδοχή αλλά και από το ότι η υπάλληλος τον θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως αυτό θα ήτανε πολύ καλός τρόπος προβολής για τα ξενοδοχεία του. Μόλις επέστρεψε στην πατρίδα του, έβαλε τους υπαλλήλους του να δουλεύουνε για να πραγματοποιήσουν την επιθυμία του. 
  
Λύση A:
 Με κόστος 2,5 εκατ. δολάρια κατέβασαν τα καλύτερα προγράμματα αναγνώρισης φυσιογνωμίας, χρονολογίας, ειδικές κάμερες, τμήσεως χρόνου σε μικροδευτερόλεπτα, υπολογισμού ικανότητας υπαλλήλων, κτλ. κτλ... 

 Λύση B: 
 Ο μεγαλοξενοδόχος ξαναταξίδεψε στο εν λόγω ξενοδοχείο και πρόσφερε ένα πολύ σεβαστό ποσό στην υπάλληλο για να του πει ...τι τεχνολογία χρησιμοποιούσαν. 
 Η υπάλληλος αρνήθηκε ευγενικά την δωροδοκία και του είπε: ''Κοιτάξτε, κύριε, έχουμε κάνει μια συμφωνία με τους ...ταξιτζήδες να ρωτούν τους πελάτες που μας φέρνουν, αν έχουν ξαναέρθει στο ξενοδοχείο μας και σε καταφατική περίπτωση, όταν ο ταξιτζής φέρνει εδώ τις βαλίτσες, μάς κάνει ένα σινιάλο και κερδίζει ...ένα δολλάριο!"
 


Ηθικό δίδαγμα:
Μη περιπλέκεις τα πράγματα !... Φαντάσου τις απλούστερες λύσεις...
Μάθε να συγκεντρώνεσαι στις λύσεις ...και όχι στα προβλήματα!.......
 .

Δεν υπάρχουν σχόλια: