ΟΛΙΓΑΠΟΛΑΠΟΛΛΑΠΟΛΙΓΑ
...ένα e-περιοδικό ποικίλης ύλης, που έχει ως σκοπό να εντοπίζει ό,τι αξιόλογο, πρωτότυπο ή και παράξενο υπάρχει στο διαδίκτυο,
όπως και να εμπλουτίζεται διαρκώς με τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τους προβληματισμούς μας για την ζωή και τον κόσμο μας γενικότερα...

15 συνθήματα σε τοίχους...

  1. Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση!
     
  2. Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα;
     
  3. Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.
     
  4. Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε!
     
  5. Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, μόνο αντιπαθητικοί αντικαπνιστές.
     
  6. Σύνταξη στα 11...
     
  7. Έγχρωμη tv, ασπρόμαυρη ζωή...
     
  8. Το lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο.
     
  9. Θεσσαλονίκη, η μόνη πόλη που γράφεται με 2 σίγμα και προφέρεται με 2 λάμδα.
     
  10. Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά!
     
  11. Κολόμβε, ανάθεμα την περιέργειά σου...
     
  12. Ο Σωκράτης δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;"
     
  13. Ο Μαρξ πέθανε, ο Αϊνστάιν πέθανε, αλλά κι εγώ δεν αισθάνομαι τόσο καλά τώρα τελευταία...
     
  14. Μην τα περιμένετε όλα από την αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας!
     
  15. Συμμετέχω, συμμετέχεις, συμμετέχει, συμμετέχουμε, συμμετέχετε, Αποφασίζουν... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: